After dissemination conference

The event was divided into two parts – conference and training held in form of workshop. During the first part, the results of the project were presented, both intellectual and soft, as well as the process of their creation, which was perfectly illustrated by the film, summarizing the previous work related to the project. In addition, Monika Pawlak – project coordinator, provided participants with information on strategic partnerships and the Erasmus + program, as well as EU guidelines on youth education and issues of NEET youth in Europe and the region.

In the training part the participants had the opportunity to take part in lectures led by Dorota Giżyńska from EnglishLab, who in the speech “Games and language learning” presented the benefits of educational gamification, and thus the practice of using board games in the education process. She pointed to the effectiveness of using elements of competition while supporting memorization processes. The next part of the lecture was related to the creative process of making educational tools. Participants learned the stages of board games creation, which include: methodology, mechanisms, graphics and symbolism. After the coffee break, the training part took on a practical dimension. Interested participants took part in a mobile outdoor game, during which, thanks to a dedicated application for smartphones, they tested their knowledge about the project and educational tools, as well as performed tasks such as taking a picture with the university patron or with the logo of project. The other conference participants at that time tested board games that support learning processes. In addition to best-known tools from the gaming market, “Backyard Sale” and “Market Busters” which are games created as a result of the Laboratory Game project were also tested and reviewed. Participants also had a chance to visit a stand at which all the intellectual results of the project were presented. This place was particularly popular among the educators present at the conference, who with the support of the Project’s staff could plan the implementation of presented tools with participants in their institutions.

Young employees, representatives of formal education, entities from the sphere of business as well as representatives of public administration and the media were invited to the conference. Among the participants there were also foreigners, which underlined the international character of the Game Laboratory Project.

At the end of the event, the results of the mobile field game were summarized, and the first seven teams were given awards. The last point of the meeting was lunch.

Thanks to the Erasmus + programme of European Union, participation in the conference was free. In addition, participants received educational and promotional materials.
//

Η εκδήλωση χωρίστηκε σε δύο μέρη – η διάσκεψη και η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν με τη μορφή εργαστηρίου. Κατά το πρώτο μέρος παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του έργου, τόσο διανοητικά όσο και μαλακά, καθώς και η διαδικασία της δημιουργίας τους, η οποία απεικονίστηκε απόλυτα στην ταινία, συνοψίζοντας τα προηγούμενα έργα που σχετίζονται με το έργο. Επιπλέον, ο συντονιστής έργων Monika Pawlak παρείχε στους συμμετέχοντες πληροφορίες σχετικά με τις στρατηγικές εταιρικές σχέσεις και το πρόγραμμα Erasmus +, καθώς και τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την εκπαίδευση των νέων και τα ζητήματα των νεολαίας NEET στην Ευρώπη και την περιοχή. Στο τμήμα κατάρτισης οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαλέξεις με επικεφαλής την Dorota Giżyńska από την EnglishLab, οι οποίοι στην ομιλία “Παιχνίδια και εκμάθηση γλωσσών” παρουσίασαν τα οφέλη της παιδαγωγικής παιγνιδιάς και έτσι η πρακτική της χρήσης επιτραπέζιων παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία . Επισήμανε την αποτελεσματικότητα της χρήσης στοιχείων ανταγωνισμού υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τις διαδικασίες απομνημόνευσης. Το επόμενο μέρος της διάλεξης αφορούσε τη δημιουργική διαδικασία δημιουργίας εκπαιδευτικών εργαλείων. Οι συμμετέχοντες έμαθαν τα στάδια της δημιουργίας επιτραπέζιων παιχνιδιών, τα οποία περιλαμβάνουν: μεθοδολογία, μηχανισμούς, γραφικά και συμβολισμό. Μετά το διάλειμμα για το καφέ, το τμήμα εκπαίδευσης πήρε μια πρακτική διάσταση. Οι ενδιαφερόμενοι συμμετέχοντες συμμετείχαν σε ένα κινητό υπαίθριο παιχνίδι, κατά τη διάρκεια του οποίου, χάρη σε μια ειδική εφαρμογή για smartphones, εξέτασαν τις γνώσεις τους σχετικά με το έργο και τα εκπαιδευτικά εργαλεία, καθώς και εκτελούσαν εργασίες όπως η λήψη φωτογραφίας με τον πανεπιστημιακό προστάτη ή με το λογότυπο του έργου. Οι άλλοι συμμετέχοντες στο συνέδριο εκείνη τη στιγμή δοκιμάστηκαν επιτραπέζια παιχνίδια που υποστηρίζουν διαδικασίες μάθησης. Εκτός από τα πιο γνωστά εργαλεία από την αγορά τυχερών παιχνιδιών, δοκιμάστηκαν και ανασκοπήθηκαν επίσης τα προϊόντα “Backyard Sale” και “Market Busters” τα οποία δημιουργήθηκαν ως αποτέλεσμα του έργου Laboratory Game. Οι συμμετέχοντες είχαν επίσης την ευκαιρία να επισκεφθούν ένα περίπτερο στο οποίο παρουσιάστηκαν όλα τα πνευματικά αποτελέσματα του έργου. Ο τόπος αυτός ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στη διάσκεψη, οι οποίοι με την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος θα μπορούσαν να σχεδιάσουν την εφαρμογή των εργαλείων που παρουσίασαν με τους συμμετέχοντες στα ιδρύματά τους. Νέοι υπάλληλοι, εκπρόσωποι της επίσημης εκπαίδευσης, φορείς της επιχειρηματικής σφαίρας καθώς και εκπρόσωποι της δημόσιας διοίκησης και των μέσων ενημέρωσης προσκλήθηκαν στη διάσκεψη. Μεταξύ των συμμετεχόντων υπήρχαν επίσης ξένοι, οι οποίοι υπογράμμισαν τον διεθνή χαρακτήρα του έργου εργαστηρίων παιχνιδιών. Στο τέλος του γεγονότος, συνοψίστηκαν τα αποτελέσματα του παιχνιδιού κινητού πεδίου και οι πρώτες επτά ομάδες έλαβαν βραβεία. Το τελευταίο σημείο της συνάντησης ήταν το γεύμα. Χάρη στο πρόγραμμα Erasmus + της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η συμμετοχή στο συνέδριο ήταν δωρεάν. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες έλαβαν εκπαιδευτικό και διαφημιστικό υλικό.

www.gamelab.fundacja-cat.pl

Project ‘Game Laboratory: Accelerator development of education and entrepreneurship for Innovators, Rulebrakers and Changemakers’ is co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. Project number:2017-1-PL01-KA205-037093

Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η δημοσίευση αυτή αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις του δημιουργού και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν. Αριθμός έργου: 2017-1-PL01-KA205-037093